تحلیل و تفسیر

تحلیل یک نگاه

تحلیل و تفسیر

تحلیل یک نگاه

غنوش و درهآور سهم های هتریک کننده ی بازار

با توجه به چند روزی که از تکانه های شدید وارد شده به غنوش (نوش مازندران) گذشته و پس از ماه ها سود،تعلیق چندباره ی غنوش کار خود را کرد و از انتهای هفته ی پیش که سهم آزاد شد به روش همیشگی بازار دچار افت شدید و صف فروش بی سابقه و بالطبع از دست دادن ارزش واقعی خود که دست کم 100.000 ریال تا آخر سال برآورد می شود گردید و سه روز تقریبا سرخ را طی نمود هر چند برای دقایقی سعی در برگشت داشت اما قدرت شک و عملیات رقبا برای ضعیف نشان دادن آن بعلاوه شد با بار روانی تعلیق چند روزه و تا امروز دوشنبه آنرا از سیر معمول روزانه پنج درصد به پایین کشید اما امروز صبح با دیدن نحوه ی جهت گیری بازار و کمتر شدن حساسیت ها از تعلیق بصورت ملموسی راه برای خیز دوباره ی این سهم طلایی باز شده و تا ظهر امروز قریب به یقین برگی سبز تحفه ی سهامداران خود خواهد نمود.

کما اینکه درهآور این سهم دارویی نازنین که یکی از وفادارترین ها به سهامداران بوده و در نتیجه ی فعل و انفعال طبیعی بازار دچار کمی افت شد امروز روند رو به رشد خود را دوباره از سر گرفته و سر به سقف سائید.
موفق و برنده باشید
این  تحلیل شخصی بوده و درست یا غلط نگاهی  حسی به سمت و سوی بازار است. مطمئنا در خرید و فروش سهام و اوراق هر کسی به زعم خویش و از نگاه خویش بهره خواهد جست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد