تحلیل و تفسیر

تحلیل یک نگاه

تحلیل و تفسیر

تحلیل یک نگاه

اعمال نفوذ داماد و دختر ترامپ در کاخ سفید ادامه دارد

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به اعمال نفوذ داماد و دختر رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید نوشت: جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ ارکان ضلع غربی (بخش اجرایی) کاخ سفید هستند که خانوادگی اداره می شود. 
پایگاه اینترنتی این روزنامه در گزارشی با بیان اینکه داماد و دختر ترامپ در کاخ سفید نفوذ دارند، نوشت: یکی به عنوان نماینده رئیس جمهور، یک دفتر در پایین سالن کاخ سفید دارد و دیگری به یک طبقه بالاتر نقل مکان کرده است. یکی به عنوان فرستاده رئیس جمهور به تازگی از کشور جنگ زده عراق بازدید کرده است و دیگری نیز قرار است به دعوت صدراعظم آلمان به زودی به برلین برود.
دختر و داماد ترامپ در هر جلسه ای که می خواهند حضور دارند و برای آنها صندلی ای تدارک دیده شده است. هردوی آنها در ضیافتهای ناهار و شام با رهبران خارجه شرکت می کنند و آزادانه در دفتر بیضی شکل کاخ سفید رفت و آمد می کنند. با به حاشیه رفتن «استفان بنون» (کارشناس راهبردی و مشاور ارشد دونالد ترامپ در کاخ سفید) جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ دست کم در حال حاضر، به عنوان مهم ترین مشاوران رئیس جمهور ترامپ شده اند. 
ترامپ علنی تر از هر رئیس جمهور قبل از خود، بخش اجرایی کاخ سفید را مانند یک تجارت خانوادگی اداره می کند و درحالی که روابطش با بنون- استراتژیست ارشد جنجالی‌اش- به سردی گرایید، او به دختر و دامادش روی آورده است.
برخی از محافظه کاران حامی افزایش قدرت آنها هستند و برخی از میانه روها و لیبرال نیز نگران نفوذ این دو نفر بر رفتار رئیس جمهور هستند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد